dilluns, 11 de juliol del 2011

Benvinguts al meu nou bloc

Una nova vida s'ha obert per mi.
No vull ser victimista, pero després de molts mesos de patiments, a la meva vida personal sembla que arriba la calma, la serenor, la reflexió, el seny i per què no tambe una dosis de rauxa. Ara toca lluitar mes que mai pels meus petits, per mi i pel meu poble.
Aquest bloc no te grans pretencions, no espereu gran cosa d'ell.
No preten mes que ser una finestreta per on fotre 4 crits de tant en tant, per desfogar-me i treure la mala llet, per expresar la meva alegria o les meves penes i sobre tot una eina al servei del nostre poble per tal de reflexionar sobre la vida social, esportiva i politica de Dosrius.
Aixi dons, benvinguts, -des al meu nou bloc.

Eduard Garcia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada